Tuesday, October 18, 2016

3 Verdiskontering Strategieë Om Jou Winste Te Maksimeer

3 Verdiskontering strategieë om jou winste te maksimeer In hierdie artikel is die tweede in die reeks oor Maksimalisering Winste met goeie prysstrategieë. In die eerste artikel, het ons gepraat oor die basiese beginsels van die pryse en die "sweet spot", terwyl ook die verkenning van drie van my gunsteling metodes vir die vind van 'n goeie bekendstelling prys. Maak seker dat jy deel een lees voordat u verder gaan hierdie artikel: Die kommentaar wat ek ontvang het nadat die artikel was baie interessant, ja, ek lees en probeer om te antwoord op almal van hulle (veral dié wat tot nadenke stem). Voordat ons verder gaan met vandag se artikel, ek wil 'n paar van die kwessies wat in die kommentaar van die eerste artikel bespreek (as jy dit nog nie gelees het, lees asseblief die eerste saam met die kommentaar afdeling sodat jy die relevante agtergrond aan te spreek kennis vir hierdie bespreking): Daar is voorgestel dat pryse van 'n produk het 'n baie te doen met 'n goeie bemarking. Ek is dit heeltemal eens dat 'n goeie bemarking kan jou help om 'n hoër waargenome waarde te bereik. Dit kan help om mense aan te moedig om 'n hoër prys vir jou produk te betaal deur middel van die kuns van woorde. Maar as jou werklike produk kom nie ooreen met die geëis waarde van jou verkope bladsye, dan sal jy sien jou terugbetalings rek tot 'n vinnige. Jy moet die werklike waarde van jou produkte te leer ken. Jy moet weet wat kliënte bereid is om te betaal vir jou produk, en dus ons bespreek drie van my gunsteling maniere om dit uit te vind. As jou verkope kopie belowe om die wêreld nie, maar jou produk is nie naastenby so goed, dan kan jy regtig weet nie enigiets oor die werklike waarde van jou produk te leer ken. Jy moet weet wat die kliënt is bereid om te betaal vir jou produk, die bladsy verkope help net jy daardie waarde te bereik. Sommige bydraers het werklike stories van bekende bemarkers om hierdie verkeerde en met hul betaling verwerking maatskappye op te skort hul rekeninge bygevoeg. Hulle het regtig my raad moes gehuur en gered hulself die hoofpyn. Ek het in detail verlede week, 'n paar van die baie dieselfde metodes wat ek gebruik om aanvanklik prys my vlagskip produk: Die Online Marketing MBA kursus. Jy moet regtig weet wat die waarde van jou produk van jou kliënt oogpunt, of jy sal nie verlaat baie geld op die tafel of ergste nog, ondervind baie terugbetalings. Nog 'n probleem was Penny pryse. die manier om 'n prys te laat lyk laer as wat dit werklik is. Dit is genoem deur 'n opmerkings en hoewel ek wil nie in diepte te gaan met hierdie onderwerp, voel ek dit 'n vermelding verdien. Ek is seker dit is nie die presiese naam vir hierdie tegniek, maar dit behels net klop 'n paar sente af 'n prys te maak dat dit lyk goedkoper. Byvoorbeeld, ons het dikwels $ 9,99 as 'n prys eerder as $ 10 as al is dit net 'n sent goedkoper, het ons nog onbewustelik voel dit is 'n bietjie meer goedkoper as 'n pennie onder $ 10. In die afgelope dekades het ons meer van 'n $ 19,95 en die $ 19,87 tipe pryse gesien word as een of ander rede is mense geneig om te voel die prys is nader aan $ 19 as $ 20 (dit is natuurlik werk met 99,95 en ander waardes te). Ek het verskillende denkrigtings gesien op hierdie met 'n paar mense glo die waarde moet eindig in 'n 7 (bv $ 19,97), en ander sê dit moet eindig met 'n 5 (bv $ 19,95). Ek het nie genoeg navorsing gedoen om kommentaar te lewer op hierdie, so probeer dit uit julle en laat my weet. Daar is ook voorgestel dat soms laer ons die prys van 'n produk om dit te gebruik as 'n verlies leier vir 'n ander produk, dus het ons nie nodig om pryse te oorweeg met sulke produkte. Dit is totaal onwaar en waarom so baie besighede beland in die moeilikheid. As jy 'n produk 'n as 'n verlies leier vir Produk B, dan is die verlies wat jy maak met Produk A is altyd beskou as 'n bykomende koste vir Produk B. Dit is 'n bemarking koste wat aangegaan is om te help verkoop Produk B. As jy iets soos 'n verlies leier gebruik, dan is dit die byvoeging van 'n koste vir jou besigheid en dat die koste moet bereken en elders opgedoen, of jou besigheid gaan ernstige kontantvloei / winsgewendheid kwessies. Dink Asda / Walmart of ander groot supermarkte. As hulle 'n produk afslag, kan jy jou lewe wed dat hulle gaan na 'n ander verskaffer te dwing om hul koste te verminder vir 'n paar weke na die koste van 'hul' bevordering dek. (Gewoonlik is dit val op boere, want hulle is so afhanklik van die supermarkte wat hulle moet al die treffers te neem.) Sulke supermarkte Maak altyd seker dat enige bevordering hulle nie ekstra koste veroorsaak. verwag nooit dat 'n verlies leier sal lei tot verkope. Jy kan hoop dat dit die geval is, maar bereid wees om die koste te dek indien dit nie gebeur nie. Soos supermarkte, kan jy dit doen deur 'n verlaging pryse aankoop met 'n sekere verskaffer of die verhoging van pryse van ander produkte. Redes waarom jy dalk afslag of laer 'n prys OK, so dit is die laaste weke vrae gedek, kan aanbeweeg na hierdie weke artikel, wat sal fokus op verdiskontering en hoe om laer pryse sonder ontstellend kliënte wat 'n hoër prys betaal het. Daar is drie hoofredes wat jy dalk wil om te oorweeg val jou prys. Eerstens wanneer jou produk is om te kwyn. Alle produkte het 'n lewensiklus. In die vroeë groeistadiums daar minder deelnemers en dus kan jy 'n hoë prys betaal. Wanneer die deelnemers kom, die kompetisie verhit. Daar is meer verskaffers om die eise te voldoen, sodat jy moet dikwels jou prys in lyn te verlaag met die nuwe lyn van die kompetisie of alternatiewe produkte. Om belangstelling in 'n produk te skep. Die Online bemarking wêreld is so vinnig en wisselvallige dat jou produk kan oortref word binne die ruimte van 'n week, glo my ek het dit gesien eerstehands. Selfs wanneer die vraag is goed, kan die aandag aan jou produk nie te lank duur as mense gebombardeer met uitnodigings om allerhande ander produkte te koop. In sulke gevalle 'n kort vermindering term in prys kan help herskep aandag aan jou produk. Ek sal later bespreek hoe om dit goed te doen sonder om jouself te kyk desperaat. Wanneer jou produk is om te kwyn, is jy nog steeds probeer om te druk 'n paar laaste maande ter waarde van verkope. Maar wanneer die produk is gedoen en verouderde, dan is dit net soos ou voorraad. Jy moet besluit of om heeltemal ontslae raak van ou voorraad en of om dit te gebruik in 'n kreatiewe manier te drom nuwe sake. Ek sal ook bespreek maniere om dit te bereik in hierdie artikel. Natuurlik, daar is 'n vierde rede, wat is wanneer jy 'n produk het hoë kant. Maar ons bespreek 'n bietjie verlede week oor hoe die vrystelling van 'n "lite" weergawe van jou produk sal help verlaag die prys sonder om te kyk soos jy het dit verkeerd. Gaan terug en lees die eerste artikel as jy 'n opknappingskursus nodig. verdiskontering Strategies Selfs met die verskillende redes waarom jy dalk wil 'n produk afslag, die metodes wat gebruik is soortgelyk en kan dus toegepas word op alle redes. Ek het opgetel drie van my gunsteling maniere om produkte afslag, al wat ek suksesvol gebruik, beide binne my eie maatskappye en met veel groter maatskappye wat ek gewerk het vir. 1. Event grond Verdiskontering Ek het die geluk van die werk saam met die uitvoerende hoof van een van Duitsland se voorste TV shopping kanale. TV shopping, baie soos online shopping, wentel om giere en nuutste tendense. Wat ook al die week gewilde mag wees, kan heeltemal vervang word binne 'n paar weke. Hulle het voortdurend om hulself te verlig van 'n oormaat voorraad en voortdurend bied afslag aan kliënte. Hulle het egter 'n baie slim manier om dit te doen. Hulle voortdurend vier gebeurtenisse. Elk geval is 'n verskoning vir hulle. Of dit nou 'n een jaar herdenking van 'n bepaalde show, herdenking van die webwerf, of enige van die jaarlikse "tema" weke soos 'Oefening week of selfs verjaardag 'n aanbieder se. Die vangs is dat elke geval het sy eie stel tema van afslag. So oefening items sal slegs gedurende 'Oefening week, en klere-items buite rekening gelaat word tydens' Summer Fashion week 'of' Winter Styl week. So het ek gedink hoekom nie 'n soortgelyke en konsekwent reeks gebeure vir my eie besigheid te skep? Ek vier my persoonlike verjaarsdag week, my besigheid herdenking, Independence Day, 'Hart van Somer 'n week en 'n "My Produkte vir liefdadigheid week naby aan Kersfees (in hierdie week al die opbrengs gaan aan liefdadigheid). Ek het 'n unieke reeks van gebeure wat elke ses tot agt weke gebeur en laat my toe om my produkte afslag en 'n baie aandag te trek. Die beste ding is dat my lede verstaan ​​hierdie gebeure sal plaasvind, sodat hulle nie wag vir die volgende een om te sien of ek die produk wat hulle is geïnteresseerd in afslag, of hulle neem voordeel van my 60 prys daal belofte (waar ek die verskil terug te betaal op enige prys daal binne 60 dae van aankoop). Events help my masker wat ek laat val die prys van my produk. Hulle kan nie sien dat hulle nie meer so goed verkoop. Dit is al gedoen in die vermomming van 'n gebeurtenis, wat die kliënt 'glo dat ek dit eintlik gaan doen 'n guns en dat hulle moet regtig my produk vinnig gryp. Soms so 'n geval sal belangstelling in my produkte te begin, so ek sal die prys terug te keer na sy oorspronklike waarde of soms sal ek die produk te verlaat op die nuwe afslagprys. Dit hang alles af van hoe suksesvol my week lank 'gebeurtenis' verkoop was. Online ek gesien het baie bemarkers probeer dieselfde ding deur hul sagteware saam bundeling met ander bemarkers vir 'n week lank afslag (of soms 72 uur). Dit is weer net die skep van 'n gebeurtenis aan die feit dat hulle hul produkte afslag masker. Jy hou die waargenome waarde van die produk hoog is, maar nog steeds verkoop dit teen 'n afslagprys. GoDaddy veral gebruik hierdie metode baie met hul weeklange 30% afslag op gebeure. Ebay doen ook dieselfde ding met hul "vrye aanbieding naweke, in wese verdiskontering hul pryse, maar maskering dit in terme van 'n gebeurtenis so gereelde kliënte nie ontsteld te raak nie. 2. Maak jou beste kliënte spesiaal voel 'N Rukkie gelede het ek het 'n reeks oor verhoudings kliënt bestuur en segmentering hier op hierdie einste blog (klik hier om die reeks te lees). Een van die belangrikste temas wat ek genoem het is gebaseer rondom segment jou beste kliënte en die behandeling van hulle spesiale. Verdiskontering jou produkte om hierdie spesiale klante help om hulle albei gelukkig en lojale hou, terwyl ook help ekstra inkomste uit produkte wat hulle andersins nie gekoop samel. Ek gebruik 'n motor-antwoord. wat my beste kliënte tjeks teen 'n lys van kopers vir die produk Ek verdiskontering, sal dit net mense wat nie gekoop die aanbod te sien. Hulle sal dan aangemoedig word om my swaar verdiskonteer produk te koop sonder om aanstoot die ander wat 'n hoër prys betaal. Die deur produk is dat my beste kliënte voel die waarde van wat op my lys en wat gelykstaande is aan hulle wat my beste kliënte vir veel langer. Ek is seker om hulle te vertel dat hulle net die afslag as hulle 'n baie van my ander produkte gebring. Almal hou van 'n afslag en is lief vir om te voel gewaardeer. sodat dit moedig hulle aan om my verder te ondersteun en te verseker dat hulle bly op hierdie spesiale lys. Toe ek hierdie metode gebruik ek hou altyd die volle prys op my bladsy verkope vir 'n paar weke, sodat wanneer my beste kliënte kyk, hulle is seker om te sien dat hulle werklik ontvang 'n winskoop. Selfs al het ek die verkoopprys 'n paar weke later verlaag, het hulle steeds respekteer my vir hulle gee die afslag eerste. 3. Skep Spesiale JV Verhoudings Dit is baie soortgelyk aan metode twee egter het ek dit gebruik naby aan baie bekende bemarkers te kry. Die skoonheid van hierdie metode is dat jy dit kan doen, terwyl jou item is nog steeds goed verkoop teen die volle prys, maar dit kry nog ekstra verkope (al is dit teen 'n afslag), maar meer belangrik help bou of 'n verhouding met 'n sleutel te versterk gesamentlike onderneming vennoot. Ek sou kontak 'n potensiële vennoot dat ek fokus en bied my produk teen 'n baie spesiale prys vir hul lys SLEGS. Niemand sal anders die aanbod, net lede van hul lys te sien. Die voordeel om die potensiaal GO vennoot is dat kliënte van hul lys goeie oor die feit dat op hul lys sal voel (hulle is besig om 'n afslag net omdat hulle op die lys, en dit is duidelik genoem in die sales pitch). Wat beteken dat hulle is meer geneig om beide lojaal en aktiewe lys lede bly. So deur hulle te help iemand (wat sou waarskynlik nie my produk bevorder), bied my produk teen 'n spesiale tarief vir hul lys, ek verdien baie respek, veral omdat my produkte elders word verkoop teen 'n baie hoër koers. Ons weet almal dat die waarde van die verhouding in besigheid, en in hierdie geval verdiskontering kan help om baie waardevolle verhoudings te bou. Byvoorbeeld, een van my vlagskip produkte verkoop teen $ 87 / maand vir die duur van ses maande van die kursus, maar ek het dit aangebied op 'n plat-out $ 87 tot spesiale lys eienaars dat ek wou naby te kry. Dit is 'n sesde van die prys dit verkoop vir gereeld. (Ek verkoop via Clickbank so dit is baie maklik om op te rig Koop nou knoppies op verskillende prys punte.) Ek wen, want hierdie kliënte nie oor my mag geweet het sonder die eienaar stuur van 'n afslag pos vir my, en in die tweede plek het ek wen as gevolg van die sterk verhouding met die lys eienaar. Verdiskontering my produkte was nog altyd 'n strategiese skuif vir my om óf verhoog my verkope of waardevolle nuwe verhoudings met lys eienaars kry. Natuurlik gas blog op plekke soos Entrepreneurs Journey help altyd om 'n voet in die deur, maar in my vorige dae wat ek net begin deur die stuur van die eienaar 'n gratis resensie-kopie en verduidelik hoe ek die produk kan bied teen 'n eksklusiewe afslag vir hul lojale lesers. Probeer dit, want dit werk baie goed. In die laaste artikel in hierdie reeks sal ons bespreek hoe en wanneer om jou produk bied gratis, en hoekom moet jy altyd oorweeg verskeie pryse punte vir jou produk. Soos altyd voel vry om by te voeg tot hierdie onderwerp of vrae met behulp van die kommentaar hieronder. Ek sal weer probeer in die volgende artikel om enige interessante vrae wat hieronder verskyn verduidelik.


No comments:

Post a Comment