Friday, October 14, 2016

60 Tweede Binary Trading Strategie Video

60 Tweede Binary Trading Strategie Video Handel 60 tweede binêre opsies, tendense met agtereenvolgende dieselfde kleur 1 min kandelaars Dit vereis oordeel namens jou te sien die tendens vorming en wat op die tendens om 'n handelsmerk te maak tipiese Scenario Kyk uit vir 2-3 agtereenvolgende dieselfde kleur kerse op die 1 minuut grafiek Terwyl die 3de / 4de 1 minuut kers vorm (dieselfde kleur), plaas 'n toets handel Die toets handel bepaal een van die volgende: Die vakbond wen, so voort te gaan totdat 'n verlies Die vakbond verloor, wag, het die tendens voortgaan, handel, hou aan die gang oorwinnings, heeltemal te stop op 2 verlies 'N tendens duur ongeveer 5-10 minute Die seldsame daarvoor om te keer dadelik. Dit is meer geneig om sywaarts tendens dan tendens weer Jy moet weet wanneer om handel te staak Waar om handel te dryf? Besoek binaryoptions. au/brokers/ vir die beste makelaars tot 60 tweede binêre opsies handel Top 5 > Banc De Binary (Cysec FSA) handel Rush Redwood Options 24option Transcript Hallo handelaars, dit is Chris Morton van binaryoptions. au. In hierdie video, sal ek doen 'n handleiding, wat is 'n strategie vir 60 Tweede Binary Options. Dit is 'n baie goeie strategie wat gebruik word deur 'n baie handelaars te veel sukses. So, kom ons gaan deur die strategie. OK, die eerste is 'n bietjie van die agtergrond. Jy moet bewus wees van 'n tyd grafiek waar die uitstallings kandelaars Elke kandelaar vertoon 'n eenheid van tyd. Byvoorbeeld, op 'n een minuut grafiek, elke kers verteenwoordig 'n minuut. En jy gaan 'n paar aanlyn tools nodig, ek gebruik FreeStockCharts vir die kandelaar kaarte. Wat ek sal net laat optrek, hier. So, FreeStockCharts hier Ek het beide die AUD? USD kaarte in die boonste venster, en die dollar / Japanese geldeenheid paar in die onderste venster het. As 'n alternatief, kan jy ook probeer om met behulp MetaTrader4, of MT4 makelaar. Dit is gewild, en al wat in forex makelaars. Oor die algemeen, moet jy wees op Windows-gebaseerde platform, as dit is 'n aflaaibare program. As jy 'n Mac, jy gaan hê om 'n web-gebaseerde voorraad grafiek gebruik. As ek net voor aangedui, is dit net 'n kiekie van 'n tyd grafiek. Dit is 'n een minuut grafiek, sodat elke kandelaar verteenwoordig 'n minuut van die tyd. Rooi is waar die prys afwaarts beweeg, en die groen is waar die prys van die voorraad opwaarts beweeg, van die geldeenheid paar. OK, so die 60 tweede strategy-- so die strategie is om 60 tweede binêre opsies handel, met die tendens wat met opeenvolgende dieselfde kleur 'n minuut kandelaars. So of dit nou drie kandelaars opgaan in die groen, of drie kandelaars afgaan in die rooi. Sodra jy bepaal dat die tendens het gevorm, dit is wanneer ons ons handel te plaas. Jy kan meer aggressief wees, en miskien plaas 'n tweede vorm kandelaar, of selfs die eerste, as jy 'n goeie gevoel dat die tendens gaan die manier waarop jy dink dit is. Maar as jy eers dié tendens gesien het, dit is wanneer ons handel. So ja, dit verg oordeel namens jou, om te sien die tendens vorming, en tree op die tendens. So, kom ons gaan deur 'n tipiese scenario. Ek sal net die venster 'n bietjie. Kom ons gaan deur middel van 'n tipiese scenario. So eerste, ons gaan om te kyk vir twee tot drie agtereenvolgende dieselfde kleur kerse aan die een minuut grafiek. Terwyl die derde en vierde minuut kers vorm, met dieselfde kleur, is dit waar ons 'n toets handel te plaas. So dit is net om see-- om te probeer om die tendens bevestig. So, wat gebaseer is op die toets handel bepaal ons een van die volgende. Die vakbond wins-- indien wel, wat handel dryf te hou ons totdat ons 'n verlies. So, is hierdie tendens kan die gang te hou vir 'n hele aantal minute, tot 5-10 minute, so as dit is 'n sterk tendens, ons wil om handel te dryf. As die eerste toets handel verloor, kan ons wag en sien net die tendens beteken eintlik nog steeds, en probeer dit weer, en dan voort te gaan op oorwinnings. Maar wanneer ons 'n tweede verlies, dit is wanneer ons ophou. 'N Paar notes-- kennis dat tendense laaste vir tot 10 minute. Tendense kan baie lank wees, indien daar 'n bietjie van die nuus, op 'n persverklaring, op 'n maatskappy wat die voorraad op te skiet regtig hoog, of eintlik daal die voorraad indien dit 'n verslag wat nie gunstig is vir die maatskappy se , of 'n ekonomiese aanwyser. Dit is ook baie skaars vir 'n tendens om te keer dadelik. Dit is meer geneig om sywaarts tendens, en dan weer tendens. So as dit in n bullish tendens, is jy nie van plan om 'n lomp tendens sien dadelik. Dit wel voorkom, maar dit is baie skaars. Gewoonlik, jy gaan om die lomp tendens, dan 'n bietjie woelig sywaarts trending, en dan nog 'n tendens sien. Jy moet weet wanneer om handel te staak sodat dit is soos wanneer jy die tweede verlies, dit is wanneer jy heeltemal uit die handel te kry, en begin soek na 'n ander tendens om te vorm. OK, so ek sal gaan deur 'n voorbeeld hier van 'n paar ambagte wat ek gedoen het, so ek was hierdie handleiding skryf. Dit is een van die dollar / Japanese grafiek. Jy kan hier 'n soort tendens van drie kyk, dit is 'n lomp tendens. Jy sien drie minuut lomp kandelaars, dan my handel plaas ek hier, aan die onderkant van hierdie derde een, dit is wanneer ek in die mark en ek eintlik gewen, want die volgende twee kandelaars is ook onder te gaan. Daarom het ek geplaas om 'n down oproep, en het die handel. OK, 'n ander een wat ek ook gedoen het, was op die AUD / USD geldeenheid bate. Ek het drie rooi kerse vorming, en ek het op die onderkant van die derde kers, en eintlik het my handel hier. Soos die volgende 60 sekondes of 'n minuut kers was ook af. So ek hier gekry het, het ek my handel geplaas sê ek dink die voorraad gaan minder as dit is die huidige samestelling wees, en daarom is dit afgegaan. Ek sal hier en bring die venster. Ons sal net gaan in my rekening, oop ambagte, handel geskiedenis en jy sal hier te sien, die AUD / USD bate, ek belê $ 24, die teiken prys was 1,027 en die inskrywing prys was 1,0281, en ek die handel gewen. Jy kan eintlik sien hier, Ek het eintlik het dit 'n halfuur gelede, kan jy hier die een, twee, drie kandelaars ek hier, die volgende een wat ek eintlik gewen sien. Die volgende kandelaar, as ek het gebeur met my handel voortgaan, sou ek waarskynlik verloor, maar dan kan jy sien die volgende een weer is om af te gaan, en nog 'n paar kandelaars afgaan. So jy kan waarskynlik geplaas het tot vyf bedrywe, miskien het jy sou verloor het een, maar jy sal die meerderheid afgaan gewen. Dan kan jy hier sien, is daar 'n baie sywaartse beweging, so nou is dit regtig nie 'n goeie tyd te wees handel die AUD / dollar in die 60 sekonde-formaat. Jy kan eintlik sien op die oomblik, 'n verdere drie kandelaars vorming. Ek sou eintlik nou kry in hierdie handel hier, jy kan sien dit is nog steeds die vorming, dit is eintlik om af te gaan nogal 'n baie. Ek sal beslis kry in hierdie oomblik. So, kom ons eintlik doen dit, ek het dit oop het. OK, so ek gaan in 60 sekondes, die Australië / dollar, gaan 'n plaaslike doen, $ 24 is die minimum belegging, klik koop. Kom ons dit werklik in aksie te sien. So dit is my toets handel, in omgekeerde commas-- dit is om die tendens te sien, om die tendens bevestig. So, op grond van hierdie uitkoms, ons sal probeer om dit again-- ons kan wag 'n bietjie om te sien of die tendens eintlik gaan af. So kan ek eintlik het in 'n bietjie laat, hier, maar dit lyk asof die tendens eintlik gaan down-- dit terug gaan, 20 sekondes om te gaan, hier soort wat daarop volg. Ek het in 'n paar naby die onderkant van hierdie, sodat dit lyk asof ek gaan hierdie handel te wen, so ek sou eintlik weer handel. OK so dit is een. So wat gebaseer is op wat uitkoms, jy sal eintlik weer handel. So dit is 'n perfekte voorbeeld van 'n 60 sekonde handel. Ek gaan here-- sien ek sit in $ 24 Ek het my belegging het terug, plus nog 70% op daardie, so met 'n totale wins of-- insluitend my oorspronklike belegging van $ 40,80. Sodat jy kan eintlik sien hier, die neiging is nog aan die gang af. So as jy weer wil verhandel, jy sal het eintlik weer gewen. So, sal ons terug gaan na my skyfie op my notas. So jy sien hier, dit was die een wat ek kon uitwys. So waar om handel te dryf? Ek beveel 'n besoek my site, binaryoptions. au/brokers. vir die beste makelaars tot 60 tweede binêre opsies handel. Die top vyf makelaars Ek sal beslis aanbeveel is: Banc De Binary, hulle het een van die min makelaars wat gereguleer word, hulle gereguleer twee jurisdictions-- Europese jurisdiksie, wat uit Ciprus, wat is die Cysec lisensie, die FSA, wat is die Britse of die Verenigde Koninkryk regulerende liggaam. Dan Handel Rush, wat eintlik sy Cysec lisensie gou raak, dieselfde as Redwood Options. 24option gaan ook wees om 'n Cysec lisensie gou. En 'n relatief nuwe makelaar, wat eintlik is gebaseer uit Sydney, Australië, het dit 'n ASIC lisensie en ook 'n Britse lisensie, en dis Enfinium. Dus, as jy enige vrae het oor hierdie strategie, of is op soek na 'n bietjie meer rigting, voel vry om my te e-pos by contactbinaryoptions. au, of as jy dit kyk na op YouTube, voel vry om my te e-pos stuur, skryf vir my channel, of plaas 'n kommentaar. Tot volgende time-- kan al jou ambagte winsgewend.


No comments:

Post a Comment